Fredag

Jag vet att jag lovade bilder. Tyvärr fick vi inte till några bra på hästarna så det får jag återkomma med.
Har inte hänt så mkt under veckan. Igår kväll åkte mamma och jag ut och kollade på hoppträningarna i knutsbol. Trevligt att träffa allt folk, men det var riktigt kallt.
Idag blev det en tur på stan med min snälla lillebror. Gjorde ett par ärenden, var på bokrean och tog en fika. Mysigt värre. Hittade en jättebra bok med massa övningar och tips både för banhoppning och terränghoppning iaf. 
Har inte fått in några bra bilder på kissarna heller. Har några i kameran men måste få in dom i datorn, så tills vidare blir det ett par dåliga från mobilen.
Kommer mer bilder på båda kissarna senare.
Imorgon kl 5.30 drar jag mamma och Nina till Göteborg. Ska försöka hinna med en tur på stan på förmiddgen och sedan blir det skandinavium. Shoppa lite hästsaker och sedan kolla på hoppningen och küren på kvällen. Kommer bli kanonkul. Ska ta med kameran och så hoppas jag på att vin sitter bra till så jag får till ett gäng bra bilder.. 
Återkommer på söndag nån gång. 
Ha de bra 

Kommentarer
Postat av: evelina

åh va kul att åka till skandinavium!! är så avundsjuk! ha det bäst baby <3

2011-02-25 @ 22:17:17
URL: http://evelinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0