Söndag

Tänkte lägga in lite bilder på vad vi handlade igår i Göteborg. Åkte buss från stationen med Karlskoga ridklubb vid halv sex på morgonen och kom hem typ kvart över två på natten så det blev verkligen en heldag.
Gick på stan en sväng på förmiddagen och tillbringade sedan eftermiddagen innan hoppningen och küren på mässan.
På stan köpte jag ett par jeansleggings med dragkedja på baksidan.
Och en klänning.
På mässan köpte jag och mamma lite saker till odjuren.
Två nya grimmor med matchande grimskaft. Grönt till Tintin och blått till Bebis, och även ett rutigt transporttäcke med fleece på insidan som både Tintin och Bebis kan ha. Säkert även Maya.
En repgrimma i brunt samt ett långt rep i grönt till den.
Ett par bruna boots med stopp i karleden så att dom inte snurrar.
En grå/lila longerlina.
Blev även lite ridkläder. Fick ett par Whitaker ridbyxor som jag har spanat in länge i för tidig födelsedagspresent.  Helt underbara. Nu saknas det bara ett par blåa och ett par vita. Hade precis innan köpt mig en rutig ridtröja och den passade perfekt till byxorna. Passade även på att köpa lite ridstrumpor i olika färger. Tur att jag köpte ett par även där som var i rätt färg eftersom byxorna inhandlades sist. 
De var väl det mesta iaf. Mamma och Nina handlade ju oxå lite saker på stan och Nina handlade ju lite saker till Marco på mässan men det har jag inga bilder på.
Har lite bilder på hoppningen och küren men jag måste rensa lite innan jag kan visa er nåt. Blev inte så många bra tyvärr då min kamera inte är så bra inomhus.
Vi hade jättebra platser nästan allra längst fram eftersom vi hade rullstolen.
Var skönt att ha den inne på mässan bland allt folk som trängdes.
På dagen hoppade jag dock på kryckorna. Blev ju rätt så långt så idag har jag ännu större valkar från kryckorna än innan och är rejält öm och stel i handlederna. Ändå är det helt klart värt det.
Höften är inte så farlig som jag trodde den skulle vara. Det måste ju betyda att det är bättre iaf? :P Håller tummarna för på torsdag får jag domen.
Ha de gött 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad kul gumman!! Du är verkligen värd detta! Ja på torsdag får vi se vad farbror doktorn säger.. <3 puss

2011-02-27 @ 20:42:52
Postat av: Far

Roligt att ni kom iväg:-)

2011-02-28 @ 07:57:48
Postat av: Rebecca

Vinn bloggsvar's inbjudan!

http://ridersjumping.blogg.se/2011/february/vinn-bloggsvars-inbjudan.html



Ursäkta för denna kommentar ifall du ej godkänner reklam.

2011-03-01 @ 15:15:28
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0